Browin - naša spoločnosť

Náš Browin

2019-01-03

Společnost BROWIN pravděpodobně není třeba představovat nikomu, kdo se s vášní věnuje domácímu zpracování potravin, výrobě vlastního vína, masných výrobků, sýrů či jiných pochoutek, kdo rád zahradničí a používá teploměry nebo meteorologické stanice. Již 40 let naše produkty slouží především milovníkům domácích dobrot, zahrádkářům a pěstitelům, přičemž si získávají uznání rostoucího počtu uživatelů v Polsku a zejména na evropských trzích.

Počátky dnešní společnosti BROWIN sahají do roku 1979. Tehdy jsme – ještě jako BIOWIN – působili v oblasti výroby vinných kvasinek. V následujících letech jsme systematicky rozšiřovali rozsah našich aktivit a budovali potenciál firmy, díky čemuž se BROWIN mohl stát lídrem trhu v několika sortimentních oblastech, kterým věnujeme naše hlavní značky. Dnes jsme pestrý a dynamický tým, který s energií a vášní tvoří budoucnost společnosti – rozvíjíme ji podle našich snů a píšeme historii našeho společného dobrodružství.


Symbol BROWIN

szyszkokłos - symbol Browinu


Šiškoklas života – symbol myšlenky, která nás spojuje, inspiruje a odlišuje na trhu


Jedinečný symbol spojující sílu a bohatství přírody s energií, rozvojem a tvořivostí člověka. Symbol obilných zrn, která je třeba zasít, aby bylo možné sklidit klasy, symbol plodné práce při sběru chmelových šišek a života, kterému dáváme naši oblíbenou chuť...

nabízí vám:

  • prezentaci našeho sortimentu a poradenství pro zákazníky,
  • představení novinek a bestsellerů našich značek,
  • ukázky a workshopy vedené našimi odborníky v přátelské atmosféře,
  • spolu s dalšími nadšenci vytváříme prostor plný společné inspirace – místo pro výměnu znalostí a zkušeností,

Zde:
  • najdete příslušenství potřebné do domácí kuchyně, do domácnosti, na zahradu nebo zahrádku,
  • pomůžeme vám najít atraktivní dárek,
  • si můžete pronajmout vybavení potřebné k výrobě domácích likérů nebo jiných domácích produktů,

Náš salon je otevřen pro všechny milovníky dobrého vkusu – zveme naše stálé zákazníky i nové hosty.

SPOLEČNOST TVOŘÍ LIDÉ

Jako BROWIN chceme být vnímáni jako atraktivní obchodní partner, ale i jako vyhledávaný a uznávaný zaměstnavatel, s nímž se vyplatí spojovat své profesní plány. Zaměřujeme se na rozvoj kompetencí, kreativitu, práci v atmosféře sdílení znalostí, zlepšování dovedností a vzájemného porozumění. Věříme, že pozitivní přitahuje pozitivní. To je naše ambice – a takové lidi hledáme.

Co je pro nás důležité?

„Možnosti profesního růstu, seberealizace a svoboda vyjádřit svůj názor a nápady. V BROWIN nefungujeme podle pevných schémat – důležité jsou nasazení a kreativita. Rodinná atmosféra a jedinečné prostředí tohoto místa dělají z práce každodenní potěšení a profesní úspěchy nás motivují vytvářet stále zajímavější projekty.“

Aleksandra, Product Manager


„Společnost se zaměřuje na mladé zaměstnance, poskytuje jim mnoho příležitostí k rozvoji a získávání zkušeností. Podporuje je jak na začátku – během nástupu do zaměstnání – tak i v každé další fázi. Navzdory zodpovědným úkolům je pracovní atmosféra bez stresu a motivuje k činnosti. Společnost si cení zajímavých nápadů a je otevřená kreativním aktivitám týmů, které tvoří jednu velkou rodinu.“

Agata, asistentka zásobování


„Pro mě byla důležitá možnost spojit práci se studiem a ověřit si teorii v praxi, stejně jako poznat specifika spolupráce s obchodními řetězci. Přátelská atmosféra napomáhá plnění úkolů a získávání profesních zkušeností.“

Mateusz, Junior Key Account Manager


„Práce v BROWIN je prostorem pro neustálý rozvoj a sebezlepšování. Laťka je nastavena vysoko a zaměstnanci mají velkou samostatnost při rozhodování. Skutečné laboratoře pro budoucí manažery. Atmosféra rodinného domova podporuje rozvoj kreativity.“

Bożena, Marketing Manager


„Atmosféra, ve které se cítíte jako doma. Opravdu doporučuji.“

Grzegorz, správce počítačové sítě


BROWIN je dobrým místem pro lidi s energií a nápady, kteří chtějí být profesionálně aktivní – i v oblasti široce pojímaného prodeje či logistiky. Vítáni jsou také nadšenci se zájmem o rozvoj technologického myšlení – například absolventi vysokých škol, kteří si chtějí osvojit praktické dovednosti, prokázat svou kreativitu, vylepšovat produkty a vytvářet nové, inovativní projekty v týmu výzkumu a vývoje (R&D).